8/1/12

FROM CROATIA WITH LOVE



Witam po długim milczeniu! Przez ostatnie miesiące jakoś nie mogłam się zebrać aby napisać nawet parę słów, a teraz żałuję. Wakacje co prawda trwają już miesiąc, ale mam jeszcze szanse trochę nadgonić. Mam nadzieje, że uda mi się napisać i pokazać wam jak najwięcej.  A więc zaczynam od zdjęć zrobionych podczas moich wakacji w Chorwacji ( moim ulubionym kraju, dla mnie pięknym i przyjaznym). Pojechałam na 1,5 tygodnia, lecz najchętniej zostałabym tam co najmniej miesiąc dłużej. Trzy sesje, trzy stylizacje w trzech różnych miejscach. Czas zacząć !

I want to say hello after long silence! By previous months I hadn’t no inspiration to write even a few words, but now I regret. I have my holiday since 29th June, but I think I have a chance to make up for lost time. I will try to show you and tell as much as possible. I start from now! I show you a lot of photos which I took during my last holiday in Croatia (in my favourite country, beautiful and charming). I spent there 1,5 week, but I would spend in Croatia much more time. Three photoshoots,  three outfits in three different sceneries. It’s time to start !

1. FEELING SO BLUE

















(  skirt, shoes  - ZARA, bracelet, top -  H&M)



2. WHITE ON THE BEACH










(dress - ZARA, flip-flops - JUICY CUTURE)

3 FLORAL SUNSET










( dress - ZARA, shoes - H&M, sunglasses - GUESS )








No comments:

Post a Comment