8/27/12

TURKEY JEE THIS IS WHERE I WANNA BE


Tegoroczne wakacje były takie same jak poprzednie, chociażby pod jednym względem. Odwiedziłam te same kraje w tych samych miejscach, lecz musze przyznać że takie wakacje jak te w Turcji nigdy mi się nie znudzą, gdyż czuje się tam idealnie. Poza tym, piękny hotel, pyszne jedzenie, a w swoim pokoju czułam się jak księżniczka! Multum poduszek na dużym łóżku, to właśnie to co tak kocham w pokojach. Jest wtedy taki przytulny. Spędziłam tydzień na plazingu&lezingu&smazingu&baseningu, popijając sobie Virgin Mojito, które tak bardzo orzeźwiało w 42 stopniach.

This Holiday was the same like the previous one. I was in the same countries and the same places. I will have never get tired of such holiday as this in Turkey, because I feel there very good. Furthermore, beautiful hotel, very tasty food and I feel like a princess in my room! A lots of pillows on big bed is what I love. In this reason the rooms look crozier. I spent a week on the beach and near hotel’s pool on sunbed with Virgin Mojito in my hand. It’s the best soft drink in the world which is very refreshment in 42 degrees.























( dress - CALZEDONIA, bracelet -  LILOU, sunglasses - GUESS, bag - VICTORIA'S SECRET )


XOXO 

2 comments:

  1. Przepiekne wakacje, aż ci zazdroszczę :) A co do stylizacji też mi się berdzo podoba, sukienka prosta biała ale idealna jak na wakacje! Jestem bardzo na tak !

    www.eel-polako.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. świetne zdjęcia i miejsce, zazdroszczę:)
    + obserwuję i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete